wtorek, 23 lipca 2013

Mały wstęp :)

Witajcie :)

Jako że od dawna czytam blogi potterowskie udało mi się zdobyć jakieś doświadczenie w ich ocenie :)
Postanowiłam, ze założę tego bloga. 
Mam zamiar oceniać blogi z opowiadaniami potterowskimi i pomagać autorom w dociągnięciu ich do perfekcji :)

ale..

Myślę, że wypadałoby, abyście poznali kilka informacji na mój temat :)

Na imię mam Katarzyna i urodziłam się w 1997r. . Może Wam się wydawać, że to mało, że jestem za młoda, aby oceniać pracę innych. Nie zabronię Wam tak myśleć, chociażby dlatego, że w Konstytucji RP pisze, że każdy ma prawo do własnego zdania :)

Uwielbiam Harry'ego Pottera i uwielbiam czytać opowiadania na jego temat.
Moja kolekcja na laptopie to około 120 opowiadań. Kiedy mi się nudziło to je czytałam :)
Ostatnimi czasy opowiadania czytam w internecie-na mirriel, albo na blogach.


Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze współpracować ;)


Na dzisiaj to tyle, czekam na pierwsze wiadomości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz