czwartek, 22 sierpnia 2013

Kaja Malfoy - http://zakazana-milosc-moze-byc-slodka.blogspot.com/

Kaja Malfoy - blog


Oto Twoja ocena :) 


1. Wygląd bloga
    a) szablon -  9,5/10 pkt
    b) przejrzystość - 5/5 pkt
    c) czcionka - 5/5 pkt
2. Treść bloga
    a) pomysł - 10/10pkt
    b) czytanie - 8,5/10pkt
    c) błędy książkowe - 10/10pkt
    d) błędy w pisowni -  5/5pkt
    e) treść ogólna - 14,5/15pkt
    f) ORYGINALNOŚĆ -    +1/0pkt

SUMA - 68,5

OCENA - WYBITNY


Tak więc:

Wygląd:

  • Szablon jest bardzo ładny. Podoba mi się to, że muzyka nie włącza się sama. Nie podobają mi się tylko dwie rzeczy, ale są to szczegóły. Po pierwsze: potterowe nazwy stron są fajne, żeby wiedzieć o co chodzi trzeba po kolei odwiedzać te strony. Drugą rzeczą jest czat, ale to raczej kwestia gustu :)
  • Przejrzystość. Nie mam się do czego przyczepić :)
  • Czcionka. Tu też bez zarzutu. :)

Treść


  • Pomysł. Malfoy i Granger jako sąsiedzi, kiedy są w związku. Tego jeszcze nie czytałam. Podoba się też to, że Ron miał trzy dziewczyny, a jedną z nich była siostra Dracona. 
  • Czytanie. Punkty poleciały za to, że niektóre rozmowy wydawały się być sztuczne. Może to tylko moje wrażenie? Nie wiem.
  • Błędy książkowe. Nie zauważyłam żadnych.
  • Pisowania. Znowu. Praktycznie żadnego ważniejszego błędu! 
  • Treść. Twoje opowiadanie jest wciągające. Naprawdę nie mam nic do zarzucenia, a żeby cokolwiek napisać brakuje mi słów. Czekam na ciąg dalszy!
  •  ORYGINALNOŚĆ. Punkt ten dostałaś za scenę zabójstwa Narcyzy i złączenie Harry'ego i Hermiony jako rodzeństwo.

Mam nadzieję, że jesteś zadowolona z oceny.
Przede wszystkim gratuluję oceny WYBITNEJ!

Serdecznie Cię pozdrawiam, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i dziękuję za to, że zaufałaś mi i zgłosiłaś się do oceny.

2 komentarze:

  1. Z gory przeparszam za bledy i bez polskich znakow, ale teraz na komorce jestem...


    Jeju! Poprawilas mi humor! Do teraz mam usmiech na twarzy. Gdy zobzczylam, ze mam ocene wybitna to... Nie moglam w to uwierzyc!
    Bardzo ci dziekuje za ocene :)
    ciesze sie, ze spodobalo ci sie moje opowiadanie.
    Pozdrawiam :**
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń